23 Kasım 2013 Cumartesi

Yeni bir blog , Yeni bir heyecan

-Merhabalar :)
bugün baktım herkesin bir blogu var, ben niye açmıyorum diye içimden geçirdim.
Kafama sonunda dank etti ve bende açtım gitti.
Blogumda genellikle Kore,K-drama ve K-pop'dan bahsedeceğim :)
Çünkü ben bir Kore fanıyım.

Ben Kimim? 


-Adım yağmur henüz lise öğrencisiyim ,16 yaşındayım,Okuldan eve evden okula giden biriyim kısacası.

Fakat K-dramalarla tanıştığımdan beri bu iş biraz değişti :)

K-drama nedir?

-Kore dizileri ,filmleri aklınıza ne geliyorsa diyebiliriz hehe

Seni nerede bulabiliriz?

-Beni Yeppudaa sayfasında yagmur6767 nickiyle bulabilirsiniz.

Yeppudaa nedir?

-Kore dizilerinin vb. gibi şeylerin paylaşıldığı ,sıcakkanlı bir sayfa :)

Yeppudaa ne demek ?

Korece bir kelime olup,mutluluk sevinç anlamına gelir :)

Neden Yeppudaa'dasın?

Yepde bir sürü arkadaşım var,ve orada bazı görevlerim var , dergi ekibinde ve de djlik yapıyorum.

Arkadaşların kimler?

hangi birisini sayayım ki ... 
O kadar çok ki ; Anobist,Kim soo young,Sam yeli , Purpledram,*Mygirl*,Beggar,Ayka,Bburcuu,Yadigar,Nefertari,Lalezar,dreamy,-smn-,katre28,smy,çöl çiçeği,zayi,yabangülü,açelya hazal... 
 ve daha niceleri :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder