23 Kasım 2013 Cumartesi

-Mimler-

Evet haremimi herkese sunuyorum :D göz dikeni mahvederim ona göre :D
şaka tabiki :) 

Haremim ; 


1.Ji Jin Hee


Özeliklle bu haliyle onu çok sevdim. 

Bu şahsı herkes gibi Saraydaki Mucevher'de tanıdım. Ondan sonra diğer dizilerini de izledim ve hepten vuruldum. Böylelikle kendisi haremimde 1.sırayı kapmış bulunuyor :)

Saraydaki mücevher'deki hali ayrı bir tatlıydı tabi :)
Sonra Dong yi de izledik onu tabi izleyenlere.
Orada da ayrı biriydi.Her dizisinde ayrı karizmatikti.
Şuan JJH'min dizisini izliyorum çok komik o dizide izleyin derim. 
Ms. Kim's Million Dollar Quest 







2.Choi Jin Hyuk 

Buna ilk başta Gu family book dizisinde vuruldum :)
bu haline kısacası ,ama vurulmuyacak gibi değil dimi :)
izleyenler dizinin ne kadar şükala olduğun bilir.
izleyin izlettirim diyeyim burada :D bu diziyi izleyen diğer 
dizilerini de izleyeceklerdir eminim :)





3.So ji Sub



Evet evet ismi doğru gördünüz karizmatik soji'miz :)
Soji'mi herkes gibi bende I'm sorry I love you dizisinde tanıdık gördük.Belki daha önceden tanıyanlarda olabilir :)
Ondan sonra bi sürü dizi çekti tabiii mesela daha yeni çekilmiş olan
dizisi master's sun bu dizide ayrı karizmaydı tabi :)
Herkesler bilir sojimizin diğer adını.
Kendisi Kore'nin Yürüyen Karizma'sıdır :)







4.Jung Yong Hwa


Cn blue üyesi ,karizmatik lider,her şeyde iyi yakışıklı bir arkadaşımız. :) 
İlk cn blue tanıdım tabii,ilk grubum :)

Şuan yayınlanan Marry Him İf you dare dizisini izliyorum.
Burada da ayrı tatlı ayrı şeker yalnız hee :)
Bu diziyi izlemeyenler de çok şey kaybeder :)








5.Lee Hong Ki 

Ft island üyesi ,muhteşem sesiyle herkesi büyüler :)
Kendisine yeni yeni hayran oldum yeni dediğimde 1 ay geçti ya :D
çok ta yeni sayılmaz değil mi :D

Sevenler bilir kendisinin ne kadar muhteşem olduğunu.
Onun içn fazla konuşmayacağım kendisi hakkında :P








6.Lee Seung Ki 


ahhh işte yakışıklılardan biri daha :)
 LSG yi The king 2 heart da izleyip haremime katmış bulundum. 
Ondan sonra gumiho dizisini izledim orada min ah la çok tatlıydı.
Sonra bi anda kendisi gumiho olarak çıkageldi. Burada da yeşil 
gözlerine vuruldum :) 
Onu bu halinde izlediğimde gumiho daki halleri aklıma geldi hep. :)
Neyse LSG'mi de haremime kattım,tamamdır :D 








7.Song Joong Ki


SJK'yi Sungyungwangk scandalda izleyip hayranı oldum. :)
Yoorimmmm yorimm ,yerimm seni yerim.
 ne kadar tatlıydın nan orada.

Ah o şimdi asker :'( süzülmüş resmen

askerden sonra bir dizi daha çekse de hasretimizi gidersek :'(






8.Jang Keun Suk 



Ahhh biri Love rain mi dedi?
Her JKS dendiğinde ilk bu dizisi aklıma gelir :) 
burada tam bir harikaydın adamım :)

Şimdi de yeni yayınlanacak dizisi var.
Beautiful man, adamım burada da karizma olacak gibi.

Kendisini de haremime kattım duyrulur.







9.Lee Dong Wook



Wookki'eemm kendisini çok severim.
Hele bıyık bıraktığı zaman ayrı bir karizma oluyorsun be.
Seni her halinle seviyorum kujumm.

Yeni bir dizi daha mi çeksen ne :) 
En son seni heaven's order de izledim de özledim seni.

Hadi hadi çek bir tane daha tamam mı ? 
özletme kendini fazla :) 





10.Kim bum



Kim  bum diyince hemen aklınıza BOF geldi değil mi :)
Evet doğru boftaki şebek'im kimbum :)

Yalnız kim bum'u da moonuma kaptırdık iyi mi.
Çıktıkları haberlerini aldım da hem mutlu oldum hem üzüldüm.
Moon geun young'u ben çok severim çünkü.

En son kimbumu goddes of fire de izledim, sonu hasretle bitti tabi :'(
Neyse benden söylemesi kimbu'mumu da haremime kattım .









Şimdi bu yazdıklarımı görenler, eee bize yakuşuklu bırakmamışsın, diyorsunuz değil mi :) 

Ee yapcak bir şey yok artık, ya da duruun paylaşmak güzeldir değil mi paylaşak bari :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder